18:21 ?



Så here's the deal. Pappa sa till mig att det skulle komma något på julafton till mig. Med bud. Så han ville att vi skulle vara hemma. No problem, jag jobbade och var hemma hela dagen.
Men det kom aldrig något. Och det kom inget dagen efter heller.
Men idag kom det en lapp i lådan.
Som sa att 'We are sorry we missed you'  (?)
Det står att de var här och skulle lämna något men ingen var hemma...
Konstigt...

Så imorgon får jag ta och tuta och hämta mitt vad det nu är  på postkontoret.

Kommentarer
Postat av: Ullis

Det tråkiga är att tanken var ju att det skulle dyka upp den 24/12 på "vår" julafton, nu har de alltså missat det eftersom förmodligen ingen var hos er den 24 utan nu efter helgerna? Såååå Dååååligt!!!! Lyssna med dem på posten för det är sketadåligt!!!

2010-12-28 @ 13:47:15

Let me know who you are...

My name is:
Remember me? br />
E-mail (not published)

You can find my blog here:

Comment:

Trackback
RSS 2.0