19:49 Au Pair meeting

På söndag är det Au Pair möte igen. Vi ska ha en Holiday-feast hos en av Au Pairerna.
Och man ska ta med sig antingen en förrätt eller en dessert som är lite speciell för sitt hemland.
Pepparkakor tänker MM direkt på.

Detta är min plan:

1) Jag ska kolla hur svårt det är att göra egna pepparkakor från grunden.

2) Om detta är för jävla svårt så ska jag fuska lite och ta en färdig mix och göra kakor av.

3) Om kakmixen visar sig vara en katastrof så tänker jag köpa 'Anna:s Pepparkakor' som faktiskt finns i affären här.


Så här går det med min plan:

1) Jag ska kolla hur svårt det är att göra egna pepparkakor från grunden. Visade sig vara lite väl för komplicerat

2) Om detta är för jävla svårt så ska jag fuska lite och ta en färdig mix och göra kakor av.

3) Om kakmixen visar sig vara en katastrof så tänker jag köpa 'Anna:s Pepparkakor' som faktiskt finns i affären här.


Kommentarer
Postat av: syster

själv ska man till mästerkocken aka mormor imon och baka för fullt! :D

2010-12-11 @ 18:53:54

Let me know who you are...

My name is:
Remember me? br />
E-mail (not published)

You can find my blog here:

Comment:

Trackback
RSS 2.0