19:54 Not a good daughter

Måste ta tillfälle och be om ursäkt.
Känner mig som världens sämsta dotter förtillfället.
Och syster. Och bästa vän.

När Antia och Steph pratar om att de inte pratat med sina föräldrar på en hel vecka så tänker jag:
Jag kommer inte ens ihåg när jag pratade med mina föräldrar senast. Eller syster. Eller bästa vän.

Då är det illa.

Så därför vill jag be om ursäkt med en stor del dåligt samvete att jag inte hunnit eller tagit mig tid att prata med er. För ja, det är till stor del mitt fel. Faktiskt.

Ni är jättegulliga och ber om Skype tider och jag bara skjuter upp det hela tiden.

Mamma & Pappa; Saknar er, men ni vet vart ni har mig, Jag lever och I am not going anywhere.

Linnea; Dina brev är underbara och guldvärda.

Emma; Saknar dig också. Love you.

Lollo; Usch, jag vill inte ens tänka på hur länge sen det var

Mormor; Jag försökte mig på riktiga pepparkakor, men det ville sig inte. Nästa år kommer jag som en torped till dig och bakar dem.

Kristin; Saknar dig bruden. Fick du mitt julkort?

Colorama Kalmar; Har Madelito kommit hem från det förbaskade Kenyalandet eller vad?



Kommentarer
Postat av: Kristin

Jag saknar dig också älskade Malin <3 Tyvärr är jag också expert på att skjuta på saker, som det där med att skaffa och lära mig Skype till exempel, så ska försöka bättra mig massor på den fronten också<3

Hmm, jag fick kortet till min födelsedag men sedan har jag inte fått ngt annat, kanske kommer ;)

Love you Malin!<3

2010-12-11 @ 02:55:38
Postat av: Mamma

Hej!

Du är ingen dålig dotter, det vet du.Verkar som du har haft fullt upp med massa annat ju. MEN nu saknar jag dig och vill skypa med dig. Så det är bara att planera in det och snällt sitta framför datorn o vänta på att det ska ringa. PUSS

2010-12-11 @ 10:28:40
Postat av: syster

saknardig också men vi hinner prata <3

2010-12-11 @ 18:53:29
Postat av: Pappsen

Hej Hjärtat,

Inga problem,vi hinner prata du ska inte ha dåligt

samvete för det. Älskar dig ändå;)

Kram från Pappa:)

2010-12-12 @ 23:28:29
Postat av: Ullis

Madde är tillbaka, men har snart hunnit tappa färgen (hahhaaha), har förmodligen haft en fantastisk upplevelse och vi ska försöka boka in en kväll för att sitta avundsjuka och titta på hennes fina bilder.

2010-12-14 @ 15:57:54
Postat av: Ullis

Hmm, tyckte att jag klickade "send" men jag missade väl det :). Återigen då:

Madde är tillbaka från varma landet men har snart redan tappat färgen (hahahaha), på fredag ska vi ha julgröt för målarna och själv är jag hemma och "vabbar" då Jonte hostar lungorna ur sig. Sköt om sig :)

2010-12-14 @ 16:00:49

Let me know who you are...

My name is:
Remember me? br />
E-mail (not published)

You can find my blog here:

Comment:

Trackback
RSS 2.0