22:26 They know what I like



Så, minns ni det där godis sköldpaddorna jag fick på julafton? Well, de överlevde bara julafton. Borta snabbt som blixten var dem och fy fan vad goda dem var.
Nämnde detta till Grandma&Bumpa, att sköldpaddorna var väldigt goda men att de tyvärr inte längre fanns med oss. Så i tisdags när de hade varit och handlat så hade de med sig två presenter till mig.
Den ena var två och denna gången STORA askar med sköldpaddor. Och två kartonger med ANNAS pepparkakor.

Med dessa paket och orden '-Because you've a good girl' blev jag väldigt glad.











PS. Sköldpadde-askarna har jag gömt högt uppe i min garderod och pepparkakorna i en låda. Någon måtta får det var DS.

Kommentarer

Let me know who you are...

My name is:
Remember me? br />
E-mail (not published)

You can find my blog here:

Comment:

Trackback
RSS 2.0