22:28 What up ?

Hej mina fina vänner !!

Jag har mycket att visa er och lite videos med allsång samt 'Find the tail to the piggy'
Kommer upp imorgon...

Detta har varit min helg i korthet iallafall;

Lördag: Jobbade mellan 10am-5pm. Efter det så tutade jag bort till Antia och mötte upp hennes familj+Steph där och därifrån åkte vi till ett ställe som kallas Sturbridge Old Village. Grymt ställe - ni ska få bilder.

Söndag: Var uppe ganska tidigt och gjorde pepparkakor. 'Planen' höll till punkt nummer 2 så det blev pepparkokor gjord på färdigmix. Lite annorlunda och kan ju ärligt säga att jag har gjort bättre pepparkakor i mina dar; men dessa amerikanska smakligheter blev godkända och gick hem hos de andra iallafall.

Vi hörs imorgon

Kommentarer

Let me know who you are...

My name is:
Remember me? br />
E-mail (not published)

You can find my blog here:

Comment:

Trackback
RSS 2.0