The best birthday gift

Nitton fyllda år är jag nu och skillnaden inte allt för stor för att vara ärlig. Blev uppvaktad och väldigt ompysslad idag på morgonen och det var helt underbart.
Men mer underbart blev det när posten kom (!)
I min brevlåda låg det ett fint, gult, AMERIKANSKT födelsedagskort från min värdfamilj på andra sida Atlanten.
Skrivet av dottern i familjen och detta värmde något enormt.
Den bästa presenten på länge ! Tack.








The day started wonderful but it got even more fantastic when the mail arrived.
In my mailbox I had a big, yellow, american card adressed to me (!)

Thank you Maddie, George, Kris, Dave, Petra, Abby & Sydney !
This was the best birthday gift I could ever get !
I am so looking forward to meet you i September.
Lots of love.


Kommentarer
Postat av: Blomman

Aaaaaaaaaw! Sött =) Grattis igen Sockertopp. Jag kommer fan sakna dig något sjukt. Tacka vet jag Skype.

2010-07-19 @ 22:23:35
URL: http://louiseblomberg.blogspot.com

Let me know who you are...

My name is:
Remember me? br />
E-mail (not published)

You can find my blog here:

Comment:

Trackback
RSS 2.0