The first

Ni som känner mig väl har fömodligen redan förstått att jag överlät Operation: Göra-En-Blogg till min kära vän eftersom det är hennes hemma-arena. Hon har gjort ett grymt bra jobb och jag tror att vi låter henne fortsätta kallas 'Blomman'. Tack!

Ni har säkerligen redan förstått att jag den 27 september kommer bosätta mig i USA. Och med tanke på bloggens namn så är det ingen hemlighet att jag kommer bo i Tolland, Connecticut. Där välkomnas jag med varma och öppna armar av en familj med två underbara barn och två söta hundar.

Hittills är allting frid & fröjd och jag har precis fått hem alla mina "viktiga" papper såsom visum och körkortspapper. So this is all for now.



Kommentarer

Let me know who you are...

My name is:
Remember me? br />
E-mail (not published)

You can find my blog here:

Comment:

Trackback
RSS 2.0