16:29 I got something. And it's green and got stuff in it



När jag kom hem från min utflykt till New Haven igår så låg det ett grönt paket på mitt skrivbord.

Innehållet gillades mycket.
2 Sofi's mode
1 (!) paket Ballerina Pepparkaka. ETT ! Mamma, du vet att vi har samma smak när det gäller pepparkaka, vad tänkte du med när du bara skickade ett paket. Detta kommer försvinna fort.
1 brev
1 Lindsdals IF tandborste. Tar det som om att försäljningen inte gick så bra som väntat.

Tackar för dessa presenter! Blev en väldigt trevlig överraskning.

Kommentarer
Postat av: Mamma

Hej hjärtat!

Visst är de goda, tror inte det är sant. Du tror inte att jag tänkte när jag bara skickade ett paket?

Det var nämligen så att de höll på att ta slut på mangan o sen har jag inte sett de i affären mer. Så ville Emma o jag gotta oss också. Kommer mera när jag hittar. Saknar och Älskar dig.Puss o kram

2010-11-15 @ 06:32:15

Let me know who you are...

My name is:
Remember me? br />
E-mail (not published)

You can find my blog here:

Comment:

Trackback
RSS 2.0