21:28 Candles in the wind



Stop nummer två i Söndags. Yankee Candle Shop.
Om jag hade kunnat ta kort på hur stort det var så hade jag det. Men det var för jävla maffigt. Sen så hade min kamera dött också, men det är en annan femma.

Först en trevlig lunch på Yankee Candle restaurangen som gick i New England stil. Sedan in i gröten. Den stora doftljusgröten. Helt allvarligt så kan man gå vilse där inne. Fingers crossed.

Hade lätt kunnat spendera hela kvällen med att återigen gå runt och lukta på alla ljusen. Men hela dagen räckte denna gång. Eftersom ljusen var ganska dyra och jag ville ha så många som möjligt så valde jag den mindre varianten.

Spiced Orange
Tahitian Tiare Flower
Vanillia Lime
Redberry and Cedar

När Dave -som fick stå i kön medan vi satt i bilen- kom tillbaka så sa han:
-It was Malin's lucky day today. When you buy one small candle you get one for free.
-Awesome !

Så istället för att betala över 40$ på fyra små ljus så fick jag dem för 20. Tackar vi för !

Kommentarer

Let me know who you are...

My name is:
Remember me? br />
E-mail (not published)

You can find my blog here:

Comment:

Trackback
RSS 2.0