21:53 No GPS

Kris åkte på kryssning idag. Med hennes jobb (!)
Ja, ni läste rätt. Jobbkryssning. Båten startar någonstans vid Florida och åker mot Mexiko och sedan tillbaka. Inte helt fy skam. En vecka ska hon vara borta.

Jag tror att Colorama Kalmar bör tänka om lite när det gäller företagets affärsresor, don't you think?

Så jag och barnen följde med till flygplatsen för att säga 'Hejdå' och agera tillbaka-körning-av-bil-insats.

För att komma till poängen. Jag har aldrig kört från eller till denna flygplats - fick några enkla anvisningar av Kris när vi var framme.

Följ 91 South. Exit 35 mot Manchester. Väg 291 och sedan Interstate 84 towards East Boston.

Med endast dessa klarade jag faktiskt av att köra hela vägen hem till mitt älskade hus.
Värt en applåd?

Jag börjar känna mig bekväm på vägarna.

Kommentarer
Postat av: ullis

Haha, ser att din far inte har kommenterat här men jo, jag tycker att en sådan kryssning med familj och jobb skulle vara fantastisk!!! :)

2010-11-13 @ 13:10:35
Postat av: Anonym

Haha, ser att din far inte har kommenterat här men jo, jag tycker att en sådan kryssning med familj och jobb skulle vara fantastisk!!! :)

2010-11-13 @ 13:11:55
Postat av: Pappsen

ingen dum idè,tror att jag ska göra det.

Åka själv och kolla så att det är ok.

kramis

2010-11-14 @ 18:30:01

Let me know who you are...

My name is:
Remember me? br />
E-mail (not published)

You can find my blog here:

Comment:

Trackback
RSS 2.0