23:06 Good morning

Ganska rolig morgon måste jag säga.
På kalendern igår stod det inte när jag skulle jobba idag. När det inte står någonting så brukar vanligtvis Kris vara ledig och jag kan börja när jag vill. Men då har jag oftast fått reda på det kvällen innan. Men det hann jag inte igår.

Så jag tog det säkra före det osäkra och gjorde mig redo att börja jobba 7:15 idag.
Var upp 6:30 och ute i köket 7:15. Becksvart och Dave hade redan åkt. Så jag tog mig en tidning och satte mig i köket och läste lite.

Hörde att George snackade lite med sig själv uppe på övervåningnen; så jag gick upp för att titta till honom. Filten låg tydligen fel. Mötte Kris i hallen däruppe och hon undrade vad sjutton jag gjorde uppe. Så...

Hon skickade tillbaka mig in på mitt rum och sa åt mig att somna om. :)


Kommentarer
Postat av: Mamma

Trevlig arbetsgivare du har ju;) Puss

2010-11-06 @ 18:04:41
Postat av: Pappsen

Vilken skön känsla!!

Kram

2010-11-06 @ 20:28:06

Let me know who you are...

My name is:
Remember me? br />
E-mail (not published)

You can find my blog here:

Comment:

Trackback
RSS 2.0