12:20 My camera = No camera




Min digitalkamera glömdes hemma och nödlösningen blev mobilkameran.
Vilket jag i efterhand kom på att jag hade kunnat skita i eftersom bilderna blev kassa.
Men de underbara själarna jag umgicks med under kvällen var väldigt mycket mer förberedda än jag var; så jag har lyckats fiska fram lite bilder.

Och som ni märkte så var inte pirat hatten / bandanan så väldigt praktisk att dansa i så vi sa Hej-då till varandra ganska tidigt under kvällen.

Sen natt blev det och efter en väldigt lååång biltur hem somnade jag klockan 03.15.
Happy Halloween !

Kommentarer
Postat av: Mamma

Wow, vilket häftigt partaj ni hamnade på. Snygg utstyrsel hade du hittat oxå ju.Skitläcker!! Puss o Kram

2010-10-31 @ 19:05:44
Postat av: Pappsen

Skitsnygga,

Kramar

2010-11-01 @ 10:28:12

Let me know who you are...

My name is:
Remember me? br />
E-mail (not published)

You can find my blog here:

Comment:

Trackback
RSS 2.0