12:48 I gave it away and it is being used well

När jag var i Göteborg eller Stockholm med mamma och Emma förra sommaren så behövde jag en scarf.
Cubus låg nära till hands och Bingo!

Dock var det 'Köp två för 99:-' så det gjorde jag givetvis.
Behövde en sandfärgad och någon annan färg.
Någon annan färg var antingen knall-knall-blå - limegrön eller ljusrosa.
Jag tog mot min vilja den ljusrosa i hopp om att jag skulle använda den någon gång.

Den rosa scarfen har hängt på min klädställning i ett år nu och innan jag åkte till USA gav jag den till Linnea
och har den blivit använd eller vad? JA!

Vet ni varför? Hon är mer rosa än vad jag någonsin kommer bli.
Scarfen blev bortadopterad.


Kommentarer
Postat av: Mamma

Och vilken lyckad bortadoption det blev.Eftersom jag läser Linneas blogg så vet jag att den är mer än väl använd. Tänk så bra,att du är med henne hela tiden. Många kramar

2010-10-31 @ 19:02:47

Let me know who you are...

My name is:
Remember me? br />
E-mail (not published)

You can find my blog here:

Comment:

Trackback
RSS 2.0