14:06 First day of work



Första arbetsdagen. Eller halvt riktiga. Petra och jag jobbar dubbelt så att jag kan lära mig allt och eftersom hon har två dagar kvar att jobba.
M går i skolan Mån-Tors mellan 12-16 och G är i skolan på Tis & Tors mellan typ 9-12.
Så idag har vi haft RoadTrip i Tolland. De kända sevärdheterna vi kollade in var M's skola, G's skola, biblioteket, University of Connecticut, Mataffärerna, The Mall och några fler. Ni skulle varit med ;)

Ikväll vet jag inte riktigt vad vi ska göra, det pratas om filmkväll på UConn. Och det är nog inte fy skam.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Sicken sötnos hon är Maddie. Men du din arbetsdag verkar ju inte varit för ansträngande, med tanke på mysdress och morgontofflor. Puss

2010-10-04 @ 22:17:29
Postat av: Mamma

Ja, men det var väl jag bara, som glömde skriva i en ruta lite.Puss

2010-10-05 @ 06:13:54
Postat av: Nöten

Nä, blir det inte tuffare än såhär att va aupair får jag nog protestera lite.. ;)

2010-10-05 @ 09:15:09
URL: http://lisve.webblogg.se/
Postat av: Pappsen

Hej,

Du verkar ju ha det väldigt JOBBIGT!

Skämt o sido, simma lugnt.

Puss

2010-10-05 @ 10:35:48
Postat av: syster

jobba och jobba vet ja inte ;)

puss saknar dig <3 så fort vi får en ny dator så ska vi ha en skypedate<3

2010-10-05 @ 16:10:50

Let me know who you are...

My name is:
Remember me? br />
E-mail (not published)

You can find my blog here:

Comment:

Trackback
RSS 2.0