14:13

Måste ju bara svara på den kommentar jag fick av dig, Ullis.
Jo, Au Pair livet är väldigt bra när man har en väldigt bra familj att bo hos och underbara vänner att träffa. Dock så berättar ju inte jag allt för er om vad ungarna här hemma gör ibland.
Typ denna morgonen är inget jag skulle berätta om för den var ingen dans på rosor.

Så det var därför jag svarade som jag gjorde. Man ska komma ihåg att barn är barn. Och barn är inte alltid söta som socker, ibland är det jävligt sura som citroner.

Trevligt att brevet kom fram och att det sitter uppe där det ska.
Och Åsa, klart du är en liten pärla du också!

Kommentarer
Postat av: Ullis

Jag vet, jag har ju själv ett monster ibland :)



Men du är nog ändå ganska bra lottad för de jag känner till har haft problem med föräldrarna(också) och det är nog jäkligt jobbigt. Om jag förstår er rätt så har ni fått en ganska bra relation redan?

Inga illa ment jag skulle själv helst inte jobba med barn eftersom mitt tålamod är uselt. :D

2010-10-28 @ 11:19:49

Let me know who you are...

My name is:
Remember me? br />
E-mail (not published)

You can find my blog here:

Comment:

Trackback
RSS 2.0