16:10 Q and A




Vill ni veta något? Fråga på.

Kommentarer
Postat av: Mamma

Hej! Du verkar hinna med massor av kul saker därborta.Vad hittade du att köpa i söndags? Jag såg några påsar. Pussss

2010-10-12 @ 22:19:32
Postat av: Siri

Hej, funderar själv på att åka som Au Pair nästa år och har några frågor som jag verkligen skulle uppskatta om du svarade på! :) Vad har dina värdfamilj satt upp för regler? T.ex. ang alkohol, hur dags du ska komma hem, rökning osv. Hur mkt erfarenhet hade du av barnpassningen när du sökte?

Vad är nackdelarna med att vara Au pair?

Tycker du att amerikanarna är med öppensinnade än svenskar eller tvärtom? Hur tycker du om Connecticut? Hoppas nämligen att jag får turen på min sida så jag kan hamna där! (visa gärna mer bilder, om du kan!:D)

Tack på förhand! :D

2010-10-12 @ 23:08:41

Let me know who you are...

My name is:
Remember me? br />
E-mail (not published)

You can find my blog here:

Comment:

Trackback
RSS 2.0