19:55 Sweden vs. USA

Saker i det nya hemmet som är olika från det gamla hemmet.

1. Man mäter i helt andra enheter Jobbigt!

2. Inga riktiga mjölkpaket

3. Det är stopskyltar överallt. Väjningsplikt finns inte ens på kartan

4. Låsen på dörrarna är en knapp på handtaget som man trycker in

5. Fönsterna öppnas uppåt istället för utåt

6. Man har skorna på sig inomhus och det är normalt

7. Ingen vanlig ost Inte vad jag har lagt märke till än iallafall

8. Den post man vill skicka själv lägger man i sin egen brevlåda och låter flaggan vara uppe

9. Allt man handlar är stort. Stort!

10. De packar matvarorna åt en i affären Skönt! Linnea, förslag till Maxi???

11. Det är mycket heltäckningsmattor i husen. Många. Jag har en på mitt rum, vilket är härligt om morgonen

12. Alla hus har i stortsett liggande panel. Like Like Like !!! Ja, jag gillar att titta på hus...Big deal ?

13. Bensinen är väldigt mycket billigare

14. Alla hälsar på alla och alla ber om ursäkt för minsta lilla. Amerikanare är sociala

15. De har plockat fram julsakerna redan innan Halloween har börjat. ?

Kommentarer
Postat av: Maxi-Linnea

Malin, jag lovar att PERSONLIGEN packa dina varor när du kommer och handlar nästa gång. ;*

2010-10-09 @ 06:18:22
URL: http://lisve.webblogg.se/

Let me know who you are...

My name is:
Remember me? br />
E-mail (not published)

You can find my blog here:

Comment:

Trackback
RSS 2.0