21:29 Come on doggy !!!

Idag skulle det komma några från ett gräsmatte bolag (?) och fixa till gräsmattan.
Fråga mig inte vad...
Givetvis kom dem när George hade sin naptime.
Hundarna kunde inte vara ute samtidigt som de höll på med gräsmattan.
Jag tog 15 minuter på soffan och vilade mina ögon.
Vaknar av en gräsklippar-någonting.
Och givetvis var Sydney ute som tyckte detta var skit kul!
Snabbt som F'N ut och försöka få tag på henne eftersom jag inte hört att dem överhuvudtaget hade kommit (!)
Tror ni Sydney ville komma in?
Skulle inte tro det. Vem vill byta ut ett tråkigt hus mot en rolig sak som kör fram och tillbaka över gräsmattan?
Jag fick ringa min bästa vän. Herr hundkex.

Vilket tur att Sydney och Herr Hundkex går väldigt bra ihop och trivs i Sydneys mun.
Problem solved. Sydney spenderade resten av sin eftermiddag med mig. Inomhus.

Kommentarer

Let me know who you are...

My name is:
Remember me? br />
E-mail (not published)

You can find my blog here:

Comment:

Trackback
RSS 2.0