22:15 Spontan

Blev en liten spontan Skype-ning idag med en jäkla massa människor.
Emma var först ut, Givetvis, Man ska ge de minsta förturen. Glöm inte det!
Sedan Mamma Månsson.
Efter det hann jag med Pappa Månsson; som äntligen lyckats bli med Skype och headset. Hörde jag applåder?
Sedan ringde Colorama-Robban upp -Inte Sandå-Robban - Big difference, vi som jobbar med dem vet att det är svårt att hålla ordning på alla Robban:or ibland, så jag ville bara göra detta glasklart.

Och eftersom Colorama-Robban är som han är; så fick jag ju givetvis denna kommentaren:
-Men du ser ju ut som vanligt!
-Tack. Det du menar är alltså att jag inte gått upp 10kg på en månad?
-Jepp.
-Tack så mycket. Det värmde.

And BTW FYI you look the same too.

Kommentarer

Let me know who you are...

My name is:
Remember me? br />
E-mail (not published)

You can find my blog here:

Comment:

Trackback
RSS 2.0