22:26 Proof of life

Nej, jag har inte gått och lagt mig under en sten och dött.
Jag har bara träffat min värdfamilj. Underbar
Kris var den som kom och hämtade mig på Hotellet där vi varit hela veckan nästan. Supertrevlig människa ska ni veta. Människa med lite GO i.

Hemma mötte vi Petra och en sovande George. Fick en rundtur i huset. Vid klockan fyra så kom Maddie med skolbussen så vi gick ut för att möta henne och hon blev hur glad som helst. Klädd i en ljusrosa 'I love my au pair' tröja gick vi hand i hand in i huset som vilken vanlig torsdag som helst. Go tjej de där damen.

Kvällen var planerad och Maddie hade open-house i skolan och vi skulle dit. Alla fyra åkte till en pizzeria någonting och käkade. Pappa David kom och mötte upp oss. Han är cool. Stencool. Pappa-aktigt cool.

Vidare till Maddies skola och rundvisning var hon hade lektioner och liknande. Stort var det, och ja, det såg ut som i filmerna fast lite mindre bara.
Efter allt detta tutade vi hem och det var dags för tårta och presenter. Jag fick presenter (!!!) 
Supergod tårta och fina presenter, barnen älskade sina och Prinsess filten och Dart-tavlan tror jag tog ledningen. 

Efteråt kollade tittade jag, Petra och Kris på Vampyrediaries. Varför har jag inte sett detta innan? 

Sedan var det NattiNatt ♥


Kommentarer
Postat av: Mamma

Hej!

Det låter som att din familj var en lyckoträff.Puss

2010-10-02 @ 09:45:18
Postat av: Ullis

Åh det låter alldeles... underbart som de säger i någon film. Jag är bara dålig på vem som är vem? Petra & Kris? Hoppas det fortsätter i samma anda med rara barn och snälla föräldrar. Lycka till och njut av varenda sekund!!!

2010-10-02 @ 11:25:08
URL: http://www.liteommycket.filosoferar.se

Let me know who you are...

My name is:
Remember me? br />
E-mail (not published)

You can find my blog here:

Comment:

Trackback
RSS 2.0