22:29 Team George



Well, Team George hade en teamleader, vilket givetvis var George. Där av lagnamnet.
Laget hade ganska bra sammarbete när det gällde urkröpning av pumpa-gegg. Med betoning på 'Ganska'
När det kommer till beslut som pumpa-motiv är det the teamleader som står detta beslut.
Vilken tror ni Min Teamleader väljer? Det mest komplicerade motivet av en spindel med åtta ben. Givetvis, man vill ju visa upp sig, showa lite ! No problem.

Men när det kommer till att skära ut motivet så spricker lagandan lite för att det finns underåriga i Team George. Läs George.
Vilket betyder att allt ansvar gällande knivar hamnar hos MM. Spndeln med åtta ben ser jävligt snygg ut och tog väldigt mycket tid. Likadant var det i Team Maddie. Problem med underåriga i laget. Teamleader Maddie stod givetvis för beslutet av en döskalle med väldigt små tänder.

Gissa vad motiven nästa år kommer vara?
Just det, det klassiska pumpa motivet med trianglar till ögon och en simpel mun.


Kommentarer
Postat av: Mamma

Wow, de är ju jättefina ju.Puss

2010-10-29 @ 07:01:00
Postat av: Choffe

Innan jag började läsa texten tänkt jag för mig själv "Den spindeln va grymt snygg,undra vem som lyckats göra den" och när man sedan läser att du gjort den, ja då blev den ju ännu snyggare;)

2010-10-29 @ 09:00:33
Postat av: Linnea

2010-10-29 @ 11:40:35
URL: http://li
Postat av: Linnea

(Okej jag misslyckades lite på förra inlägget.. Du som kan kan ju få ta bort den..)



Det jag skulle säga var i alla fall att jävlar vad de är avancerade med allt! Sjukt snyggt, ta med lite traditions hem! Jag kan va teamleader i Team George nästa år - känns som en roll osm passar mig :D

2010-10-29 @ 11:42:05
URL: http://lisve.webblogg.se/
Postat av: Ullis

Du är duktig du... Inspirerade mig till lite svårare motiv än det gamla vanliga. Vi får se om det blir något :)

2010-10-29 @ 15:27:19

Let me know who you are...

My name is:
Remember me? br />
E-mail (not published)

You can find my blog here:

Comment:

Trackback
RSS 2.0