23:48 Thank you?

Idag var jag och gjorde ett besök på The Social Security Office.
Själv (!).
Är tvungen att fixa mitt Social Security Number för att kunna öppna ett bankkonto, skriva upp mig på lektioner osv.
Givetvis får MM den gladaste tanten i luckan. Jippie...

Och problem nummer ett: Mitt efternamn.
På mitt Visum står det med två a:n.
På mina AuPairCare papper står det med ett a.
Vilket stämmer?

Istället för att det skulle ta en vecka att få mitt nummer så kommer det nu ta fyra veckor för att papprena ska ta en liten kontroll visit i New York först.
Awsome!

Kommentarer
Postat av: Mamma

Ja men hallå!! hur svårt kan det va att fatta att det är samma namn. Tror de du är terrorist eller?? PUSS

2010-10-16 @ 22:05:18

Let me know who you are...

My name is:
Remember me? br />
E-mail (not published)

You can find my blog here:

Comment:

Trackback
RSS 2.0