22:17 One with everything, please!

Back from the city that never sleeps.
Empire State, Ground Zero, Statue of liberty, Fifth Avenue, TIME SQUARE.
And a lot more...

New York tour:en var fantastisk.
Om jag hade kunnat skicka hem känslan som man får när man står mitt på Time Square så hade jag gjort det.
Helt underbar! En New York hot dog with everything i ena handen och en New York tröja i den andra. Kan man begära mer?

Bilder kommer senare

Dags att sova. Nu tar jag, mina randiga pyjamas byxor och min NY tröja en date med John Blund. Natti Natti :)


Kommentarer
Postat av: Mamma

Hej!

Verkar som NY imponerat på dig.Häftigt att vara med om det.

Skicka du lite känsla tycker jag.

Nu ska jag åka till jobbet. Ha det bra.Puss

2010-09-29 @ 07:56:48
Postat av: Pappsen

Hej,

Det måste vara en häftig puls.

Lite skillnad mot Kalmar!!!

Ha det.

Puss

2010-09-29 @ 08:19:02
Postat av: syster

shoppa lite åt mig dååå<3

2010-09-29 @ 21:01:37

Let me know who you are...

My name is:
Remember me? br />
E-mail (not published)

You can find my blog here:

Comment:

Trackback
RSS 2.0