22:25 Late Late Late

New York, concrete jungle where dreams are made of
There's nothing you can't do
Now you're in New York
These streets will make you feel brand new
Big lights will inspire you
Hear it for New York, New York, New York

Bilder från NY kommer snart, ska bara slå mig till ro i det här landet först med en början att komma till värdfamiljens hus. 1:00 pm imorgon kommer Kristen och hämtar mig.

Sen som sagt; Eftersom jag har så underbart underbara föräldrar som vill att deras dotter ska kunna prata med dem så skulle det vara hur gulligt som helst ifall ni kunde skicka över en adapter för jordade sladdar, Tack!
(läs: 2 timmar kvar på batteri tiden. Skicka den fort annars blir det svårt att ringa över Skype !!!)


Sovdags, NattiNatt <3

Kommentarer
Postat av: Nöten

Gillar (vart fan är knappen?)

Hör av dig när du kan fina fina. Jag saknar dig! Skriv på fb så tar vi en skypedejt! ..när du fått din sladd. PUSS OCH HJÄRTA!

2010-10-01 @ 00:17:23
URL: http://lisve.webblogg.se/
Postat av: josse

sv: jag vill det men det dröjer några år hehe är bara 15½ än så länge men jag ska nog åka på utbytes år i USA i 1 år från nästa sommar :D

2010-10-01 @ 23:18:49
URL: http://josefinealexsandra.devote.se

Let me know who you are...

My name is:
Remember me? br />
E-mail (not published)

You can find my blog here:

Comment:

Trackback
RSS 2.0