Miss America

Ja, då var det väl bara att inse att mina bästa vänner lurade skiten av mig i fredags. Helt opiff satt jag på vardagsrumsgolvet och väntade på att Nutte skulle komma med pizza när tre stycken MM-cheerleaders, uppstylde från topp till tå kom inrusande genom dörren med en ögonbindel i handen.

Och nej, Nutte kom aldrig och Ja, jag blev bortförd.

Så här gick kidnappningen till:

1. På med ögonbindel och jag sakta men säkert insåg att alla runt om mig hade varit med och planerat det här hur länge som helst; Vad hände med laganda?!

2. Utledd mot parkeringen och inskickad i en bil. Någon drar på mig en papp-påse på huvudet, Maxi såklart.

3. Körs ut från Lindsdal mot only God knows where. Ingen säger ett pip.

4. Bilen stannar och leder mig ut ur bilen. Någon börjar klä av mig tröja och knäppa upp mina byxor. Det är ungefär här då jag börjar tänka att: Nae, nu börjar detta bli lite väl obekvämt.

5. På med en klänning och skor och in i bilen igen. På med papperspåsen och hörlurar i öron. Och iväg i en jävla fart.

6. Gör klart för vederbörnade i bilen att: -Det är väldigt tur för er alla att ni fick mina presenter INNAN detta hände annars hade det varit HELT andra saker i påsarna! Bara så att ni vet.

7. Bilen gasar på i en hejdundrande fart, byter filer hit och dit och kör i minst 58 olika rondeller. Åt båda hållen (!)

8. Väl framme blir jag inledd i ett hus/lokal och blir ställ i ett rum. På vägen in får jag en krona på huvudet och en banderoll hängandes över mig.

9. Av med ögonbindeln och det första jag ser är en Whiteboard tavla där det står 'Hejdå Malin' på.

10. Vänder mig om och där står mina närmaste vänner och skrattar.


Jag är för kvällen Miss America och det bjöds på hur mycket gott som helst. Men eftersom jag inte hade varken mobil eller kamera  kidnappade med mig så får ni kolla på bilderna hos denna damen eller vänta till om jag får några bilder.

Mot kvällen dök det upp fler underbara människor och kvällen blev oförglömlig!
TACK ALLIHOPA SOM KOM ♥



Kommentarer

Let me know who you are...

My name is:
Remember me? br />
E-mail (not published)

You can find my blog here:

Comment:

Trackback
RSS 2.0