You got to be kidding me



Vet ni vad detta är?
Självfallet inte. Men det ska jag tala om för er;
Detta är lite fin natur precis utanför Karlskrona.
Just det, för där var jag en runda i tisdags.
Varför?
Förra veckan var jag i Stockholm och fixade mitt Visum så att jag kommer in i USA. När man är där lämnar man sitt pass för att de ska klistra in ens visum och skicka tillbaka passet genom ett rekomenderat brev. Eftersom de inte gör visumet på plats.
I måndags kväll kommer mamma på: -Men för fan Malin! Du har ju inte ditt pass! Det är ju i STOCKHOLM! Och du ska till Kreta på torsdag (!)
(fuck, det är nu man börjar få lite panik)

Går in på ambassadens hemsida och kollar upp att det tar ungefär fem arbetsdagar för ens pass att komma tillbaka. D.v.s. ons-tors i mitt fall. GREAT!

Åker in till Polisen i Kalmar och undrar ifall jag kan få göra ett tillfälligt pass.
Givetvis kan jag det, I KARLSKRONA.

Så en tur till Karlskrona och 980 kronor fattigare har jag nu ett provisoriskt pass till Kreta. Jippie.

Men det är inte det roligaste. Igår fick jag mitt ordinarie pass med posten.

Kommentarer
Postat av: Nöten

Malin Månsson i ett nötskal :)

2010-09-02 @ 13:10:36
URL: http://lisve.webblogg.se/

Let me know who you are...

My name is:
Remember me? br />
E-mail (not published)

You can find my blog here:

Comment:

Trackback
RSS 2.0