17:50 This day

Idag jobbade jag mellan 6:15am och 12:15pm.
Helt okej dag tycker jag.
Skjutsade George till skolan och efter det så hade Maddie och jag förmiddagen för oss själva.
Så jag slängde iväg ett sms till Steph och vi tutade dit.

En femåring och tre hundar är en väldigt bra tidsfördrivnings metod.
Vi tog med hundarna ner till bäcken där vi kastade pinnar och hundarna for rakt efter.
De hoppade själva i givetvis.

Hem och fixa lunch efter det och sedan släppa av Maddie vid bussen. Done for the day !
Jag for vidare till gymmet för att svettas och sedan iväg för att försöka hitta en jeansjacka och en skinnjacka. Lyckades inte.

Och nu sitter jag här och funderar på vilken av handspriten jag ska börja använda först...

Kommentarer

Let me know who you are...

My name is:
Remember me? br />
E-mail (not published)

You can find my blog here:

Comment:

Trackback
RSS 2.0