20:59 Now she's not five anymore



Lilla tösen fyllde sex år i torsdags och det firades givetvis.
Presenter tidigt på morgonen, hon och Kris hade egen tid på dagen så George och jag sysselsatte oss för några timmar. Han ville åka till biblioteket.
Dock så hade vi givetvis vår vanliga tur och blev fast i huset istället. Varför? Jo, strömmen gick i hela huset så 1) Vi kunde inte få ut DVD skivorna ur spelaren som vi skulle lämna tillbaka för att 2) DVD spelaren slocknade. 3) All elektricitet var borta vilket betyder även den som får garageporten att öppnas så man kan få ut bilen.
Typiskt.

Men när strömmen väl kom tillbaka så var vi redo att tuta iväg. Allt var frid och fröjd.
Det tar cirkus sju minuter att åka till biblioteket. Barnen har DVD i bilen så de kollar för det mesta på film när vi åker någonstans och jag lyssnar på musik.

Under dessa sju minuter hinner George somna i baksätet. Detta märker jag inte förren jag kommer fram till biblioteket. Så jag lämnar tillbaka alla böcker och filmer i 'facket' och åker tillbaka hem.
Tar med George upp till hans rum så han får vila - han sov i ca: 1 ½ timme och jag gjorde annat.

När George vaknar vad tror ni han vill göra då?
Givetvis, åka till biblioteket.
Så det var bara på med skorna igen och köra samma visa.

Dagen avslutades med väldigt god tårta och filmen Tangled.

Kommentarer
Postat av: syster

hahah hon har sagt att hon är 6år i många månader nu, men nu stämmer de ju ;)

2011-04-24 @ 12:28:03
Postat av: ullis

vilken rolig liten kille :)

2011-05-02 @ 10:33:32

Let me know who you are...

My name is:
Remember me? br />
E-mail (not published)

You can find my blog here:

Comment:

Trackback
RSS 2.0