10:01 PT

Eftersom jag har en sådan generös familj som låter mig stå med på deras familjemedlemspapper till ett underbart nytt träningscenter så får man vissa förmåner.
Tillexempel en gratis genomgång och personligutvärdering i gymmet.

I tisdags när jag och barnen var och spelade fotboll på konstgräsplanerna så kommer en av instruktörerna fram till mig och säger:

-Hey, I don't think I've actually introduced myself. But I havn't seen you in a while here...
-Hahaha, yeah, I know, been kind of busy...and lazy..
-Well, I don't know if you know it, but every member gets a free instruction in the gym and tips on what you wanna can do to reach your exercise goal...
-Really? Didn't know that?
-Yeah, It's like a $99 for free.

Och sedan babblade han och jag babblade om allt med träning och vad jag gjorde här och dittat och dattan,
Det hela slutade med att jag nu på tisdag klockan 7pm ska ha en genomgång. Får se hur levande jag kommer därifrån...har nämligen sett hur dess genomgångar går till, inte riktig bara att man går runt och tittar...

Kommentarer

Let me know who you are...

My name is:
Remember me? br />
E-mail (not published)

You can find my blog here:

Comment:

Trackback
RSS 2.0