19:31 The hat

Mitt sällskap (förutom hela aupair gruppen) idag var två islänningar. Och innan sista åket idag så löd konversationen såhär;

Asrun: Malin, Look ! Do you see that white hat over there on the ground ?
MM: Yeah...so ?
Asrun: It's a hat from an icelandic brand. And it is really expensive !
MM: Well, go pick it up then...
Asrun: I can't, I am already wearing a hat (!)
MM: Fine, I'll take it...

Så jag kom hem med en isländsk mössa värd ungefär $100. Kan vara bra att ha. Ebay or what ?



Kommentarer
Postat av: syster

hahah rätta takter ;)

2011-02-21 @ 09:07:59
Postat av: Mamma

Hej!

Vet inte om man ska gilla detta eller inte..Trodde vi lärt dig någonting om mitt och ditt under din uppväxt:))) Den var hur som helst jäkligt snygg. Skicka hit den så jag slipper använda din svarta gamla "äggamössa". Puss och Kram i en stor hög...

2011-02-21 @ 18:18:19
Postat av: Bror

Tycker den passade dig bra;) Men jag gillar ju skillnaden på din mammas och din systers kommentarer^^



varma(önskar att det va varmt här iaf) hälsningar från jönkan!

2011-02-21 @ 19:56:54

Let me know who you are...

My name is:
Remember me? br />
E-mail (not published)

You can find my blog here:

Comment:

Trackback
RSS 2.0