20:55 -Malin, I need some looove...

Jag satt på mitt rum med en hörlur i ena örat och båda ögonen grymt fokuserade på mitt 'Las Vegas' pussel.
Helt plötsligt så dyker det upp en blöt nos i ansiktet och jag får en kall puss mitt på näsan.
Sydney is in the house.
Hon tyckte tydligen att jag var tråkig och ville att jag skulle sluta pussla eftersom hon la sig raklång över hela Las Vegas. Tänkte att detta är väl bara ett av Sydney's vanliga hyss som brukar gå över efter en minut eller två, men ack så fel jag hade. Detta var inget vanligt hyss.

Sydney tyckte det var 'Night Night time' och somnade mitt i Las Vegas.



(Hon sover fortfarande)

Kommentarer
Postat av: Therese

Hej! Tack för ditt svar! Jag åker med Cultural Care och jag gör också min ansökan på internet, massor att fylla i!! :D Kram

2011-01-26 @ 14:07:37
URL: http://tessanla.blogg.se/
Postat av: Mamma

Hej hjärtat:)

Det verkar som om du fått en kompis till:)) PUSS

2011-01-26 @ 17:50:45
Postat av: Ullis

Påminner om mina två klumpedunsar, men vad gör man, det är bara att mysa på. :)

2011-02-09 @ 12:39:46
Postat av: Filmster.se

Hej, du har väl inte missat Filmster.se? En helt ny filmblogg med massor av bra och roliga filmtips!



Gillar du Filmster kan du följa oss via både Facebook och Bloglovin'! Ha en underbar och filmrik onsdag! :)

2011-02-09 @ 13:16:30
URL: http://www.filmster.se
Postat av: lovisa

Fin design:)

2011-02-09 @ 13:44:33
URL: http://lavitadilovisa.blogg.se/

Let me know who you are...

My name is:
Remember me? br />
E-mail (not published)

You can find my blog here:

Comment:

Trackback
RSS 2.0