21:14 Money, please come back ?




Inhandlade lite nödvändigheter. Och ni som undrar varför jag handlar Zebra FlipFlops mitt i vinter så är det för att jag har äran att få följa med min värdfamilj på Kryssning. Så en lång klänning och lite mer formella klänningar följer med. Samt några finare linnen och tröjor. Ett par nästan high-heels (ja, ni som inte känner mig så är jag 1.80 och använder i vanliga fall ALDRIG höga skor) och ett par ballerina. Ett par solglas också för att inte få solen i ögonen.

Garderoben är mätt och plånboken skriker efter mat !

Kommentarer
Postat av: Linnea

ÅÅÅÅÅÅH! erkänn att du tänkte på mig när du köpte den ljusrosa drömmen? när du tröttnat - posta över den! :*

2011-01-13 @ 21:56:50
URL: http://lisve.webblogg.se/
Postat av: Nathalie

Åh, vad fint! Är det bra priser i USA? :))

2011-01-14 @ 10:16:57
URL: http://nathaliejmj.blogg.se/

Let me know who you are...

My name is:
Remember me? br />
E-mail (not published)

You can find my blog here:

Comment:

Trackback
RSS 2.0