22:16 The bag is ready

Imorgon åker jag med min värdfamilj på kryssning. Ja, ni läste rätt. Kryssning.
Helt sjukt !
Jag tror inte ni kan fatta hur tacksam jag är över att få följa med. Min första kryssning någonsin och den kommer gå runt de karibiska öarna.
Och nej, är svaret på frågan om jag åker på 'semester' för det gör jag inte utan jag 'jobbar' fortfarande under kryssningen. Men jag tycker att tanke på att byta ut ett snöigt Tolland mot ett soligt paradis till arbetsplats räcker gått och väl.

Min väska är packad och imorgon går bilen tidigt mot flygplatsen för att sedan flyga till Florida. Där stannar vi en natt på hotell och sedan på söndagen få vi gå på båten. Eller 'båt' är väl kanske en förolämpning. 'Fartyg' är nog mer passande.

Vill bara önska er alla en trevlig helg och en trevlig nästa vecka.
Vi hörs då, Älskar er alla !

LOVE

Kommentarer
Postat av: Robban

Farsgubben din o jag var oxå på kryssning i helgen till ÅLAND! Känn på den du! Ha det nu så gott vännen.

2011-01-17 @ 07:48:55
Postat av: Ullis

Avundsjuk. Jag skulle också kunna tänka mig att jobba... runt karibiska öarna... :)

2011-01-17 @ 12:07:40
Postat av: Mamma

Hej!

Hoppas ni får det alldeles, alldeles underbart. Ska nog prata med min rektor och fråga om vi kan ha personalfrämjande aktiviteter under vårterminen, typ kryssning.....suck :))

2011-01-17 @ 13:21:30
Postat av: Pappsen

Hej Hjärtat,

Bara njut!!!

Tänker på Dig min vän.

Kram på Dig;)

2011-01-18 @ 10:11:50

Let me know who you are...

My name is:
Remember me? br />
E-mail (not published)

You can find my blog here:

Comment:

Trackback
RSS 2.0