18:08 Busy week

Okey, så jag har fått ett och annat klagomål på att jag varit ganska lat med att höra av mig här.
Och hade jag varit er så hade jag gjort precis samma sak.

Hursomhelst så har lite hänt.

Jag har, efter mycket tänkande, bestäm mig för att inte förlänga mitt år. Jag valde mellan att stanna kvar i 6 månader eller att åka hem i oktober. Hur underbart det än hade varit att stanna kvar i detta underbara land så känner jag nog som många andra Au Pairer gör vid denna tidpunkten: Man är ganska nöjd med ett år som au pair. Jag var förberedd på ett år och jag tycker jag har klarat mig galant. Mina värdföräldrar är grymma och de tycker jag gjort ett väldigt bra jobb och tyckte det hade varit roligt om jag hade velat stanna men givetvis så respekterar de ens beslut.

Sedan så åker mina bästa USA vänner hem inom kort. Min spanska galning åker den 24:e Juli och min söta tysk lämnar CT den 31 juli men åker nte hem förren den 24 aug.

Så hade jag förlängt så hade det givetvis inte blivit samma sak utan nya människor och nya vänner.

Så jag ser fram emot dessa sista 2 månaderna och ska göra mitt bästa för att få ut så mycket som möjligt av dem.

Kommentarer
Postat av: Mamma

Hej hopp!

Vad skönt att du bestämt dig, så kan du släppa det grubblandet nu. Tycker det blir nice att träffa dig i Oktober alla fall.PUSS o LOVE YOU

2011-07-15 @ 21:43:41
Postat av: Anneli

Anmäl dig till Dagens Blogg!:D

Jag lottar ut 5 nya vinnare imorrn!:)

http://anneliih.blogg.se/2011/july/fredag-dagens-blogg-2.html#comment

2011-07-15 @ 22:20:49
URL: http://anneliih.blogg.se/

Let me know who you are...

My name is:
Remember me? br />
E-mail (not published)

You can find my blog here:

Comment:

Trackback
RSS 2.0