18:56 Kickin'

Okej, så alla Au Pairer som åker med AuPairCare måste genomföra 6 credits innan sitt år är slut.
Eller mer korrekt 45dagar innan året är slut.

Jag har redan 4 credits som jag fick när jag tog helgkursen i Worcester. Så dem är klara.
Men...

Sen måste man ju ha 2 till. Vilket jag har skjutit lite på.
Och skjutit lite till.
Och lite till.

Fram tills det börja bränna i krokarna och credit:na måste vara klara snart.
Så förra veckan bestämde jag mig för att jag ska prova på Kick Boxing och Spanish.

Kickboxingen valde jag för att det lät kul - det är träning - och det var billigt.
Spanskan valde jag för att det var det enda kvar som passade in i min tidsplanering. Och kursen är en 'introduktion' till spanska så jag kommer förmodligen lära mig alla hälsningsfraser, färger och nummer men , what the hell, jag får mina credits klara.

Så imorgon iallafall, så är min första kick boxing class och det kommer bli spännande...


Kommentarer

Let me know who you are...

My name is:
Remember me? br />
E-mail (not published)

You can find my blog here:

Comment:

Trackback
RSS 2.0