19:23 Hello Sweden !



Så kära mamma - underbara syster & Fröken Sveding var och hälsade på i början av Juni.
Väldigt trevligt !

Jag visade runt hur det såg ut där jag bodde, huset givetvis och så skolorna. Mamma och Emma fick äran att vara med på Georges graduation.

Vi var och åt på alla ställen jag tyckte man skulle äta på. Prioritet shopping var givetvis en sak som vi var tvugna att göra. Och för att vara ärlig så har jag nog aldrig gått igenom varje butik så grundligt som när de var här. Oh my godness, jag vet ju liksom by now vilka butiker som man behöver gå in och inte.

Vi spenderade fyra underbara dagar i New York City och jag visade runt dem överallt. Hur trevligt som helst.

Och efter två fantastiska veckor så flyger tre godingar hem med tre väldigt fulla resväskor hemåt mot Sverige.
Tack för att ni tog er tiden att komma ♥

Kommentarer
Postat av: Mamma

Hej. Så härligt vi hade det:) Och ja, vi undersökte verkligen alla butiker grundligt, men så fick vi ju lite shoppat oxå. Längtar tillbaka mycket:)

Massa pussar o kramar till dig.

2011-07-03 @ 13:06:05

Let me know who you are...

My name is:
Remember me? br />
E-mail (not published)

You can find my blog here:

Comment:

Trackback
RSS 2.0