20:16 "Yeah Honey, we don't get tornados in Massachussetts..."

Så samma dag som mamma och Emma kom var det tornado varning i Massachussetts. Och det var där jag skulle plocka upp dem. Rättare sagt i Boston.

Precis när vi ska gå till bilen så ringer Stephanie och Antia och säger att det är tornados i Boston - Worcester - Springfield. Vilket betyder hela vägen som vi behövde köra för att komma hem.

Så jag går fram till killen i INFO luckan och frågar ifall dem hade hört något.
Till svar fick jag: "Tornados? Yeah, Honey, We don't get tornados in Massachussetts. So don't worry."
Då sa jag: "Are you sure because I just got a call from my friend about it..."
"Well we don't anyway"

Yeah BULLSHIT tänkte jag.
Men vi körde hemåt och vi hade tur. Jag tror vi körde imellan två tornados för vi hade ingen storm men ett jävla regn. Ett sånt jävla regn att vi fick stanna till vid vägkanten.

Och när vi kom hem så var det nyheter om tornadon på varenda tv-kanal. Och bilderna på hur det såg ut efteråt - puh - jag är glad att vi körde när vi körde för efter att vi kom hem såg vi att det hade kommit en mot Boston.

Men vi kom hem oskadd och alla var helt okej.
Och nu har man upplevt en tornado också. Inte varje dag.


Kommentarer

Let me know who you are...

My name is:
Remember me? br />
E-mail (not published)

You can find my blog here:

Comment:

Trackback
RSS 2.0