00:00 You make me do all the guy stuff...

Så efter ett par lata två veckor så blev det ett glatt återbesök med den personliga tränaren. Idag var andra gången sedan mamma/Emma/Linnea åkte hem.
Istället för att vara uppe i gymmet på övervåningen så gick vi ner på botten våningen...

Han sätter mig i arbete och står så fint och tittar på när jag sliter och jobbar.
Innan andra varvet av övningar börjar så säger jag:

"-Are you making me do all the guy stuff tonight Craig...come on..."

"-Haha, Guy stuff?"

"-Yeah, all the big, metal stuff that all the guys always are using and trying to put as much weight on and always are making weird 'huff huff' sounds..."

"Hahahahahahahahaha, You should come and see me work out, I would probably live up to all the 'guys-working-out-stereotypes' you've got"



Kommentarer
Postat av: Jag tror du kan räkna ut vem..

Mjauuu!.. Jag kan följa med honom och träna! Mycket besviken att vi inte gjorde det ;)

2011-06-23 @ 22:44:26
Postat av: Jag tror du kan räkna ut vem..

Mjauuu!.. Jag kan följa med honom och träna! Mycket besviken att vi inte gjorde det ;)

2011-06-23 @ 22:44:46
Postat av: Jag tror du kan räkna ut vem..

Mjauuu!.. Jag kan följa med honom och träna! Mycket besviken att vi inte gjorde det ;)

2011-06-23 @ 22:45:14
Postat av: Jag tror du kan räkna ut vem..

Mjauuu! Jag kan komma och träna med honom! Anytime ;) lite besviken att vi inte gjorde det ;)

2011-06-23 @ 22:47:59

Let me know who you are...

My name is:
Remember me? br />
E-mail (not published)

You can find my blog here:

Comment:

Trackback
RSS 2.0