11:30 Back on track



Woohooo ! I am back on track !

Som ni alla veta så har jag varit lite smått pissed off eftersom min nya kamera inte vill fungera och laddas.
Så igår gjorde jag och Steph något åt saken. Vi körde helt enkelt till Best Buy för att byta skiten.

Och ni skulle bli förvånade hur enkelt det gick, jag gick bara fram till disken och sa:

-Hello, I bought this camera two weeks ago and now it won't charge.
-Okey, do you want a new one?
-Ehh, if it's possible...
-Just give me the receipt and then go over to the camera guys over there and they'll give you a new one.
-Ok, Thanks...

Hemma hade jag förmodligen fått uppleva ett korsförhör om hur jag hade laddat kameran först, om jag gjort EXAKT som det stod i instruktionen och blablabla...

Nu har jag en ny kamera iallafall ! AWESOME !

Kommentarer
Postat av: Choffe

Så ska de låta;) Duktig Malin!

2011-03-20 @ 17:31:26

Let me know who you are...

My name is:
Remember me? br />
E-mail (not published)

You can find my blog here:

Comment:

Trackback
RSS 2.0