21:53 The 'Pain-in-the-ass' person

So, I just got home.
From the Gym-training-thingy.
One word; Suicide (!)
Seriously.

Genomgången var bra. Jag fyllde i lite papper och så. Satt med tränaren och försökte omvandla kilo till pounds och centimeter till feet and inches. Fyllde i lite mer papper. Hade en genomgång hur träning och kropp fungerar (vet väl vem som helst, tänker ni, yeah right, försök ta all den info:n i 110 - svara på frågor som poppar upp och lära er alla kropps-fysik-termer på engelska, Då kan vi snacka buisness !)

Sedan var det allvar.
Uppvärmning 15 minuter på löpbandet och sedan '-Hello and welcome to hell'
Hård styrka med övningar som var jävligt effektiva men också jävligt jobbiga.
Fy, fan vad jag inte tyckte om mig själv. Ja, 'Vara i dålig form' kallas det.

Och att man fick lite kommentarer som:
-Are you okey?
-Are you pissed at me yet ?
Precis vad man ville höra.

Väl tillbaka inne på kontoret så fick jag iallafall en eloge;
-I just need to say; To see you get so pissed at yourself - that was pretty cool !


Slutsats: PT en gång i veckan + egetsytt träningsprogram + matschema

Kommentarer
Postat av: Mamma

Härligt:) Kämpa på. Vilken bra förmån du har med egen PT gratis och allt. Själv chockade jag min kropp med ett träningspass i går. Skönt men lite Aj, aj, aj i dag men inte så mycket som jag trodde, otränad som jag är. PUSS och massa KRAMAR

2011-03-02 @ 18:52:42

Let me know who you are...

My name is:
Remember me? br />
E-mail (not published)

You can find my blog here:

Comment:

Trackback
RSS 2.0