17:57 Hummingbiiiiiiiiiiird !

Vi har fågelmathåller precis utanför köksfönstret så varje gång man är i köket ser man massor av söta och färgglada pippifåglar.

Hittills så har jag inte sett någon kolibri tills Kris ropar ifrån köket;
-Hummingbird ! Hummingbird !

Gissa vem som släpper allt hon har och rusar ut i köket ? Yeap, that's me.
-Ohh, it's sooo tiny !

När vi står där och tittar så frågar jag:
-What is the different between a hummingbird and a kolibri ?
Kris: -Hmm, I don't know - what's a kolibri?
MM: -Oh, wait, maybe kolibri is the Swedish word for hummingbird? I'll go 'Google' it.
Kris: -Hahaha,

Två minuter senare:
MM: -Yeap, it's the Swedish word.


Så långnäsa på mig...Dah ?!

Kommentarer
Postat av: Nöteb

Love it, igen!! Bara så du vet så är jag aningen påverkad när jag skriver det här, älska autodirect i iphonen! Kvällen är ung och jag önskar att du var här att spendera den med mig!!

2011-05-06 @ 18:46:43
URL: http://lisve.webblogg.se/

Let me know who you are...

My name is:
Remember me? br />
E-mail (not published)

You can find my blog here:

Comment:

Trackback
RSS 2.0