18:05 Busy weekend

Såhär ser de sista dagarna ut på veckan:

Torsdag: Jobbade mellan 10:30-3:30pm - hade playdate hos Antia med George. Sitter och läser ett mail från min kära Blomma som är ute och upptäcker Europa och laddar upp fotona från New York. Ikväll åker jag till Antia igen för att titta på Vampire Diaries. Dock är ena tredjedelen av oss borta (läs Steph). Hon och min Roomie är i freaking Jamacia. Not cool ! 

Fredag: Jobbar under dagen. Sedan ska jag hinna med och åka till gymmet och köra slut på mig själv. Efter det lär jag sitta uppe hela natten och skriva en uppsats som jag måste ha med mig till collage-kursen på lördag. Läxor ? Kan ni fatta? Uhhh, ioförsig så är det bara en sida man ska skriva om vilka karriärsmål man hade när man var liten. Hur svårt kan det vara att skriva om att man ville bli delfinskötare-lärare-författare-bildlärare-konstnär-veterinär ?

Lördag-Söndag: Åker fram och tillbaka till Worcester, MA för att gå en kurs i Creating Carer, Academic and Personal Success. Kommer bli väldigt intressant. Vi var tvugna att göra massa karriärs och personlighetstest på internet och tydligen så var min bästa matchning med Engineering and Technology: Appraising/Verifying. (?)


Och det var denna veckan,

Kommentarer

Let me know who you are...

My name is:
Remember me? br />
E-mail (not published)

You can find my blog here:

Comment:

Trackback
RSS 2.0