18:22 Tricked you !

I tisdags så hade jag tid med min personliga tränare.
Jag vet att han har en väldigt blank och fin jeep så jag kunde inte låta bli att jävlas lite med honom när jag kom.

C: -Hey, What's up?
MM: -I am awesome, you?
C: -I'm gooood.
MM:-Btw, you know that you got a big scratch on your car, right ?
C: -WHAT !?
MM: -Yeah...you didn't know about it?
C: (silence)

Då kunde jag inte hålla mig:
MM: -Haha, you should have seen your face !
C: -Yeah, Very. Funny.

Detta fick jag ju givetvis tillbaka,

C: -Can you grab one of the rubberbands over there.
MM: -Sure,
C: -The orange one...
MM: -Yeah,
C: -You know, the one to the left. The one that is between the blue and the red one.
MM: -Yeah, Yeah I got it...The Orange one, I know,
C: -Just saying, I don't know how many english words you know...
MM: -H-a-h-a-h-a, very funny.

Och...
Jag har en tendens at småsvära lite på svenska när jag blir lite smått förbannad på övningarna jag inte klarar av. Supersmidigt tycker jag. Tycker inte min tränare. Han har förbjudit mig att svära på svenska. Han tycker inte det är 'rättvist'. "Pffrrr" säger jag om det.
Så här lät det i tisdags:

C: -I got a new app on my iPhone.
MM: -Oh really...what kind?
C: -A swedish one. Like a dictionary..
MM: -Mmhmm...
C: -Yeah, So I'm gonna know all the words you say now so...
MM: -Yeah, right, you don't have an app, who are you trying to kid ?
(silence)
C: -Well......I COULD have had !
MM: -Hahaha, Nice try

Kommentarer
Postat av: ullis

Hej. Du har ju roligt på gymmet i alla fall ;).



Du är ju så välkommen tillbaka till gamla svedala. Min Bebis är väl en ganska stor bebis vid det laget...

Sedan är det nog så att pojkar är lättare att ha o göra med, de är lättare att vilseleda o manipulera hihi. Vi tjejer har ju integritet eller vad det kallas ;) därav är vi väl fullständigt hopplösa att ha o göra med ibland. Jim säger att Lilla Fröken fått mitt temperament, jag förstår inte vad han menar ;). Men det verkar ju vara överlag om man lyssnar på dem som har (framför allt) både pojkar o flickor i familjen att flickorna tenderar att ha ett jääääääääävla temperament medan pojkarna är lite lugnare. Du kan ju lyssna med Å på jobbet så tror jag att hon kan berätta att det stämmer. Jag är rädd att jag lär märka det :). Sköt om sig!!!

2011-05-06 @ 09:17:11
URL: http://www.liteommycket.filosoferar.se
Postat av: Nöten som saknar ihjäl sig efter dig!!!

LOVE IT! jag vill bli introducerad till denna pt-person omgående när vi landar på amerikansk mark! ;)

2011-05-06 @ 18:42:37
URL: http://lisve.webblogg.se/
Postat av: Falkman

Hoho! Jag gillar honom. Jag vill också ha en personlig tränare.... m-m-mmmmm! Hehe Försöker hitta en personlig (surf) tränare men det går väl comme-si comme-ca så att säga :)

2011-05-11 @ 10:15:02
URL: http://europauppochner.blogg.se/

Let me know who you are...

My name is:
Remember me? br />
E-mail (not published)

You can find my blog here:

Comment:

Trackback
RSS 2.0