21:15 A day @ a college



Dagen började tidigt för att vara en lördag. Redan klockan 06:45 var jag uppe för att fixa till mig och se till att jag hade alla pappren med mig.
Sedan var det bara att tuta iväg mot stället som är svårt att uttala 'Worcester' för att ytterligare hitta till colleget som också har ett alldeles för svårt namn 'Quinsigamond'

Väl framme iallfall så blev vi bjudna på frukost och sedan var det bra till att börja kursen.
Vi satt ner och lyssnade och diskuterade från klockan 09:30 till 16:00, vilket kan låta väldigt länge men tro det eller ej så gick tiden ganska fort. Vi gjorde tester och analyserade vad för slags personer vi var och så vidare.

Väldigt lyckad dag och jag ser fram emot morgondagen.
Godnatt !

Kommentarer
Postat av: ULLIS

Så om man klarar av att uttala namnen utan att bryta tungan så klarar man kursen:)

2011-05-09 @ 19:17:41

Let me know who you are...

My name is:
Remember me? br />
E-mail (not published)

You can find my blog here:

Comment:

Trackback
RSS 2.0