21:06 13th month

Så ett år går fort och jag börjar snart min resemånad.
Nu har jag äntligen planerat klart och betalat klart ALLTING!

Och så här slutade kalaset:

Oct 4th: Tar bussen till NYC och spenderar natten där.

Oct 5th-6th-7th: Åker till Washington D.C - Philadelphia - Niagara Falls. En natt i NYC.

Oct 8th: Flyger från JFK till LAX och börjar resan 'Californa Dreamin'

Oct 22nd: Lämnar LA och flyger till JFK

Oct 23rd: Landar i NYC tidigt på morgonen och tar en buss hem till CT


Mycket resande och jag är väldigt exalterad ! Detta har jag väntat ett år på !



Kommentarer
Postat av: Mamma

Ha en helt underbar resa. Den verkar vara toppenbra.Pusss

2011-09-23 @ 19:26:43

Let me know who you are...

My name is:
Remember me? br />
E-mail (not published)

You can find my blog here:

Comment:

Trackback
RSS 2.0